Informacje o logowaniu do Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK)

 

Zachęcamy Państwa do skorzystania z systemu IOK (Internetowa Obsługa Kontrahenta), która umożliwia właścicielom oraz najemcom lokali komunalnych (w oparciu o ważną umowę) dostęp do informacji o posiadanym (wynajmowanym) lokalu, z rozbiciem na miesiące, takich jak: aktualne wpłaty, salda opłat, naliczenia, itp.

Rejestracja do serwisu IOK następuje poprzez wypełnienie i przesłanie do nas wniosku rejestracyjnego. Wniosek mogą Państwo wysłać w postaci skanu lub zdjęcia na adres support@zgm.torun.pl lub dostarczyć osobiście do Kancelarii ZGM, Biura Obsługi Mieszkańców. Po otrzymaniu przez nas formularza i potwierdzeniu Państwa tożsamości, otrzymają Państwo zwrotnie na wskazany adres e-mail indywidualny login oraz hasło, umożliwiające dostęp do serwisu IOK za pośrednictwem naszej strony internetowej. Podczas pierwszego logowania, należy zapoznać się z Regulaminem IOK i zaakceptować go. Także podczas logowania należy dokonać zmiany hasła dostępowego, poprzez dwukrotne wprowadzenie nowego hasła (min. 8 znaków).

 

Pliki do pobrania:

wniosek o dostęp do IOK dla lokali gminnych;

–  wniosek o dostęp do IOK dla lokali wykupionych (we WM);

klauzula informacyjna.